סיכום שבועי - חדשות הקולנוע

ברוכים הבאים לפינה חדשה בגיקסטר, סיכום שבועי של חדשות הקולנוע. בפינה שבועית זו, נסכם אחת לשבוע את כל החדשות הקולנוע שמעניינות אתכם ואותנו. תגיבו לנו בתחתית העמוד איזה סוגי חדשות אתם מעוניינים שנסקר בעתיד ומבלי יותר מידי הקדמות, בואו נתחיל. 


תמונה חדשה של חברי "ליגת הצדק" 

בתחילת שנת 2017 אנחנו כבר אחרי שלושה סרטים ביקום הסינמטי של DC ואין ספק שבכירי אולפני וורנר היו מעדיפים להיות במקום אחר. הסרטים אמנם מצליחים ברמה הכלכלית אך נראה שעדיין לא הצליחו לכבוש את לבבות המבקרים ומחצית הצופים. הצ'אנס האחרון שלהם הוא לא "וונדר וומן" שאמור לצאת בחודש יוני, אלא "ליגת הצדק" שעתיד להגיע בנובמבר הקרוב. האולפנים החליטו לנסות להרים לנו את ההייפ לקראת הסרט הקרוב ושחררו את התמונה הבאה:

התמונה מציגה את הרוב המוחלט של חברי "ליגת הצדק" מינוס חבר אחת משמעותי מאוד. מימין לשמאל: "אקווה מן", "פלאש", "סייבורג", "וונדר וומן" וכמובן "באטמן" במה שנראה חליפת הקרב החדשה שלו. נראה שמדובר בתמונה מהסרט עצמו, ייתכן לפי עימות מסוים של הליגה עם אויב לא ידוע.

אוי, כמה שזו תמונה רעה, כולם עומדים שם בצורה כל כך קשיחה ולא נוחה. וונדר וומן נראית כמו פסל שעווה והשאר נראים כאילו הם לא מסוגלים להביע רגשות והודבקו אחד ליד השני בפוטושופ. זו לא הדרך להגביר לי את ההתלהבות לקראת הסרט, אולפני וורנר בבקשה תתאפסו על עצמכם.

"ליגת הצדק" בבימויו של זאק סניידר יגיע למסכי הקולנוע ב 17 בנובמבר 2017.


טקס פרסי גלובוס הזהב

תקופת הפרסים החלה עם טקס פרסי "גלובוס הזהב" ב 8 לינואר. "לה לה לנד" היה הזוכה הגדול של הטקס עם זכייה ב 6 פרסים: פסקול, שיר, תסריט (דמיאן שאזל), שחקן בקומדיה/מיוזיקל (ריאן גוסלינג), במאי (דמיזאן שאזל) וגם את קטגוריות הסרט קומדיה/מוזיקל. אם לטקס נשארו קצת מיכולות החיזוי שלו לאוסקר נראה ש "לה לה לנד" הולך לקטוף לא מעט פרסים.

זוכים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בתקופת הפרסים הנוכחית: "אור ירח" שזכה בסרט הדרמה, קייסי אפלק שזכה בפרס השחקן בסרט הדרמה "מנצ'סטר ליד הים" ואארון טיילור-ג'ונסון שזכה בפרס שחקן המשנה על תפקידו המחשמל והמבעית ב"יצורים ליליים" (ההימור שלי לאוסקר)

לרשימת הזוכים המלאה

האם התחזית לגבי "לה לה לנד" הולכת להתגשם גם באוסקר? 

"לוגאן" ו"טריינספוטינג 2" יוצגו בפסטיבל ברלין

פסטיבל ברלין לקולנוע יערך בחודש פברואר הקרוב והוסיף לרשימת ההקרנות שלו שני שמות מעניינים. הראשון הוא "לוגאן", סרטו האחרון של יו ג'קמן בתור "וולברין לאחר 16 שנים בתפקיד. הסרט יוקרן בפסטיבל כחודש לפני הקרנתו בתחילת חודש מרץ בכל העולם. מצד אחד, אהבתי את הוייב שקיבלנו מהטריילר הראשון של הסרט, התוספת של דירוג R (המאפשר אלימות מוגזמת ודם) תמיד מבורכת והגוון של הסרט נראה שונה מכל סרט אקס-מן אחר שקיבלנו. מצד שני, שני סרטי "וולברין" הקודמים היו נוראיים! בסופו של דבר, צריך להוריד את הכובע ליו ג'קמן על התקופה הנפלאה שהוא גילם את המוטאנט האהוב על כולם, יהיה קשה מאוד למלא את הנעליים הללו.

התוספת השנייה המעניינת לפסטיבל היא "טריינספוטינג 2". אף אחד לא ביקש סרט המשך ליצירה הנפלאה הזו של דני בויל, אבל איכשהו הסרט הזה קורה ואני די מחכה לו. הוא לא משדר את הקאש גראב הרגיל של סרט המשך לא רצוי: הסרט הראשון לא עשה מאות מיליוני דולרים או היה מוכר מידי מחוץ לחובבי הקולנוע. בסופו של דבר, דני בויל חוזר לביים והקאסט המקורי חוזר גם הוא, אני בעניין.

בקשה אחת - תן לנו לסיים את ההיכרות רבת השנים איתך בסרט טוב

וודי הרלסון מצטרף לסרט "האן סולו"

עולם "מלחמת הכוכבים" מתפוצץ! נראה שעוד לא נרגענו מ"רוג אחת" והחדשות על הסרטים הבאים לא מפסיקות להגיע. אכן, הסרט הקרוב ביותר הוא "פרק 8" שאמור להמשיך את העלילה הראשית של הסאגה, אבל החדשות שלנו מחזירות אותנו אחורה. במה שהתחיל בתור דיווח ולאחר מכן אושר רשמית על ידי "לוקאספילם", וודי הרלסון מצטרף לקאסט של סרט "האן סולו". בדיווח שיצא מן האולפנים לא הוכרז מהו תפקידו הרשמי של הרלסון, השמועות כרגע מציבות אותו בתור המנטור של האן סולו.

הרלסון מצטרף לקאסט המכובד של הסרט: אלדן הנרייך הנפלא ישחק את המבריח האהוב על כולנו, דונלד גלובר יתפוס את תפקידו של המבריח השני האהוב עלינו, "לנדו קלריסיאן" וגם את "אם הדרקונים" אמיליה קלארק בתפקיד לא ידוע.

אישית, אני לא מתלהב מהקונספט של הסרט. אני חושב שבמקום להקטין את היקום של "מלחמת הכוכבים", צריך להגדיל אותו. תראו לנו דמויות חדשות, סיפורים חדשים, לא הכל צריך להיות סובב סביב הדמויות שגדלנו עליהן. העולם המורחב של "מלחמת הכוכבים" עמוס בסיפורים נפלאים צריך לתת להם צ'אנס. אני לא רוצה לדעת איך האן זכה בפלאקון מלנדו, פוגש את צ'ואי או עושה את מסלול קסל. כל אלה יהרסו את המסתורין.

סרט "האן סולו" בבימוי של פיל לורד וכריס מילר (ג'אמפ סטריט, סרט לגו) יצא למסכינו באמצע שנת 2018.

האם וודי הוא זה שילמד את האן לירות ראשון? 

"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" הוא הסרט היקר ביותר שהופק מחוץ לגבולות ארה"ב

סרטו החדש של לוק בסון ("האלמנט החמישי", "לוסי") גורם ללא מעט אנליסטים להרים גבות. "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" הוא סרט מד"ב-פעולה צרפתי בשפה האנגלית, אשר מבוסס על קומיקס צרפתי בשם "ולריאן ולורלין". תקציבו של הסרט חצה את רף 200 מיליון הדולר מה שהפך אותו לסרט היקר ביותר שנוצר מחוץ לגבולות ארה"ב.

כוכבי הסרט הם ולריאן שמגולם על ידי דיין דיהן ("כרוניקה בזמן אמת", "ספיידרמן המופלא 2") ולורלין המגולמת על ידי קארה דלויין ("יחידת המתאבדים"), המשחקים שני סוכנים ממשלתיים האחראים על שמירת הסדר ביקום. השניים נשלחים למשימה בעיר הגלקטית - אלפא, מטרופולין המורכב מאלף מינים מכל קצוות היקום. כמובן שהמצב באלפא לא אידאלי וולריאן ולורלין מוצאים את עצמם נלחמים לא מעט.  

אני נותן לסרט הזה את הצ'אנס בגלל שתי סיבות: הראשונה היא שלוק בסון מקבל ממני כל הזדמנות שהוא רוצה עקב "האלמנט החמישי". הסיבה השנייה כי שהטריילרים פשוט משכו אותי פנימה, הסרט נראה לי מגניב, פסיכודלי והשימוש בשיר של הביטלס כבש אותי. מצד שני, הסרט האחרון של לוק בסון הוא "לוסי" שבמקום להעצים את יכולות המוח שלי, הפך אותי טיפש יותר.

הסרט הופק על ידי האולפן הצרפתי EuropaCorp, אני חייב לומר שניסיון העבר עם נתוני הקופות לסרטי מד"ב שאינם מבוססים מותג, המצב לא טוב. נדרש להסתכל על שלוש דוגמאות: ג'ון קרטר שהופק בתקציב של 250 מיליון דולר והרוויח בכל העולם 284 מיליון, "קלאוד אטלס" שהופק בעלות של 140 מיליון והרוויח 130 מיליון ויצירת המופת "עלייתה של ג'ופיטר" שעלה 176 מיליון והרוויח סכום זעום של 183 מיליון.

נקווה שהפרויקט השאפתני של בסון לא יגרום לאולפן EuropaCorp לפשוט רגל.


דיווח - פיטר דינקלג' בשיחות להצטרף ל"הנוקמים: מלחמת האינסוף"

פיטר דינקלג' המוכר לכולנו מ"משחקי הכס" כטיריון לאניסטר בשיחות עם אולפני מארוול לתפקיד עתידי ב"נוקמים: מלחמת האינסוף". למי שאינו יודע, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא הסרט שיסיים את הסיפור הנוכחי ביקום הסינמטי של מארוול ובמרכזו - המלחמה הבלתי נמנעת בין "הנוקמים" לתאנוס שינסה להשיג את "אבני האינסוף".

דינקלג' בשיחות לטובת השתתפות בשני סרטי הנוקמים הבאים. הראשון הוא "מלחמת האינסוף" והשני הוא סרט נוקמים שכותרתו עדיין לא נחשפה. שני סרטי הנוקמים מתוכננים להיות מצולמים ברצף בתחילת קיץ 2017.

כרגע לא ברור מה יהיה תפקידו של דינקלג' בסרט, אך הגיקים הכבדים כבר מנחשים שהוא יגלם דמות בשם "פיפ הטרול". דמות נמוכת קומה בעלת תפקיד בקומיקס שעליו "מבוסס" הסרט. אישית, אני לא מאמין לזה, דינקלג' הוכיח כבר בעבר שהוא מסוגל לשחק דמויות ללא קשר לגודלן האמיתי (בוליבר טראסק ב"אקסמן: העתיד שהיה"). דינקלג' עצמו התבטא בעבר שהוא מתנגד לטייפקאסט הגמדים ומעדיף לא לקחת תפקידים כאלו אם לא מדובר בתפקיד משמעותי. אני אעדיף שייקח כל תפקיד שנותן לו את ההזדמנות להפגין את כישרון המשחק שלו.

המטעמים שאפשר לעשות בויכוח בינו לבין רוברט דאוני ג'וניור

נתי אקב

בן 29, גיק הייטקיסט קלאסי. חובב סרטים באופן מושבע. אוהב כל סרט טוב ללא הבדלי אולפן, במאי ושחקנים. שונא שמייקל ביי הורס את הילדות שלי ואת הפריקוולים שהשמידו את מלחמת הכוכבים


קישור קבוע