סקירה והגרלה- Waltr- להעביר את הסרטים והסדרות שלכם לאייפון בשניות

בואו נשים את זה על השולחן, התמיכה של מכשירי iOS בפורמטי וידאו היא די גרועה. אם הקובץ וידאו שלכם לא נמצא בפורמט של m4v הוא לא הולך להתסנכרן עם האייטיונז שלכם, נכון? אז בעוד שנראה שאפל לא הולכת לשנות את המצב הזה, ישנן שלל תוכנות שעוזרות למשתמש להתגבר על המגבלות האלה ולנגן איזה קובץ שהוא רוצה על המכשירים שלו. Waltr היא ללא ספק אחת התוכנות הטובות והקלות ביותר שעושות את העבודה בצורה הקלה ביותר.

אז Waltr (שכל קשר בין שם התוכנה לבין שמו של וולטר וויט מ״שובר שורות״ הוא לא מקרי בהחלט) היא אחת התוכנות הכי פשוטות שראיתם בחייכם ולכתוב לה מדריך הפעלה זה כמו לכתוב מדריך הפעלה לטוסטר לחיצה. טוב נו, בואו נתמצת את זה: אתם שמים מה שבא לכם (שירים בכל פורמט, וידאו בכל פורמט) בתוכנה והיא מעבירה את הכל לאייפון לתוכנות הטבעיות (Native) שלו. כלומר את הוידאו תמצאו באפליקציית הוידאו הרגילה של אפל ואת המוזיקה תמצאו באפליקציית המוזיקה של אפל, לא צריך להוריד כלום באייפון.

הסרטון הזה יראה לכם כמה קל להעלות את הסרטים שלכם אל האייפון שלכם דרך וולטר

כמה טוב הסרטים והסדרות שלכם ירוצו על המכשירים שלכם? לאחרונה החברה העלתה סרטון שבו היא מעלה סרטון באיכות 4k (בואו נקרא לזה ״הדור הבא של הHD״) למכשיר אייפון 6 והוא מתנגן באופן מושלם. התוכנה לא משנה את הרזולוציה של הסרטים שלכם, כך שאתם צופים בסרטון באיכות המקסימלית שבה הורדתם אותו.

לא מאמינים לנו? הנה ההוכחה שמכשיר האייפון 6 שלכם יכול להריץ סרטים באיכות 4k

מה החסרונות? נכון לכתיבת שורות אלה, התוכנה לא יודעת להוריד מטה-דאטה. כלומר כשתפתחו את תוכנת הוידאו לא תראו פרטים על הפרק או הסרט כמו תקציר, תמונות רלוונטיות, שמות פרקים וכדומה. חוץ מזה, התוכנה עדיין לא יודעת להעביר כתוביות ולהציג אותן עם הוידאו. אה, והיא עדיין לא תומכת בהעברה דרך wifi, כלומר תצטרכו לחבר את המכשיר שלכם פיזית אל המק בשביל להעביר את הקבצים. ולבסוף, התוכנה זמינה כרגע רק לmac. כאמור, כל החסרונות האלה אמורים להפתר על ידי המפתחים שהבטיחו שהם עובדים על כל הפיצ׳רים האלה. אז יש למה לחכות.

אז אחרי שבטח דילגתם על כל השורות הקודמות, הגיע הזמן! מה אתם צריכים לעשות בכדי להכנס להגרלה של ״גיקסטר״? פשוט מאוד: עושים לייק לעמוד של גיקסטר, עושים לייק לפוסט של הביקורת וההגרלה הזו, משתפים את הפוסט וכותבים לנו בפוסט הביקורת מה הדבר הראשון שאתם הולכים להעביר דרך Waltr למכשיר שלכם?

בין המשתתפים יוגרלו 4 זוכים שיקבלו מאיתנו ומהמפתחים של Waltr את התוכנה במתנה! שווה, לא?

אז קדימה, שתפו, כתבו ולייקקו (זה נשמע גס רק לנו?) את פוסט הפייסבוק המצורף מטה. אולי תזכו ברשיון לתוכנה בשווי של 20 דולרים!

בינתיים, אתם מוזמנים להוריד את התוכנה לניסיון.

שימו לב, ניתן להיכנס להגרלה ע״י לייק, תגובה, שיתוף וכדומה אך ורק על פוסט זה (תמונת התכנה וכיתוב ההגרלה).

ההגרלה תסתיים ביום ראשון, 7.12.2014, בשעה 23:59 בלילה. זוכים יוכרזו ביום שני במהלך היום.