הסודות הקטנים של הספורט-גיקים / מירי נמנוב

בתור גיקית וספורטאית חובבת, אני נהנית מכל העולמות. כל הרשת פתוחה בפניי, על כל יתרונותייה, ומעבר לפייסבוק, יוטיוב, וחתול תועה בפינטרסט, כל התענוגות של אי.ביי פתוחים בפניי. 

זה לא  סוד שביגוד הספורט המקצועי והחצי מקצועי בארץ הוא פשוט יקר להחריד. קשה מאוד למצוא ביגוד נוח וטוב במחיר שפוי, במיוחד לנו הבנות שצריכות הממ… תמיכה טובה יותר, בייחוד כשאנחנו רצות. 

גישוש באי.ביי מעלה מחירים מפתיעים, למרות הדמי משלוח, ומאפשר, לאלו  אשר מכירות את גופן ואת מימדיו, קניה בעלת סיכון נמוך, אבל בהחלט בהחלט טובה לכיס (ולארון).   

הנה לדוגמא, מכנסונים חמדמדים ביותר של UA, חברה אמריקנית לייצור בגדי ספורט, שלא נופלת באיכותה מהתחרות (למרות שהיא קצת פחות מוכרת בארץ).

או הגופיה הזו, הורדרדה והחיננית להפליא. 

מנדפת זיעה, אורך מצוין, ובעיקר מאוד מאוד נוחה. 

 או קלטו את השורט'ס האלה, מציאה בהחלט!

דיסקליימר: לא הרגליים האמיתיות של העורך 

דיסקליימר: לא הרגליים האמיתיות של העורך 

מכירים את הנעליים החדשות של נייקי? כאן הם מוצעות למכירה הישר מהונג-קונג, בצבע צהוב-לימון אופנתי, ויעניקו לכם נוחות מדהימה של הכרתם בסטודיו (שלא לדבר על קנאת כל המתאמנות!)  

(אני פשוט לא מפסיקה לרייר עליהן.)   

 

על החדשנות שבתכנון שלהן, תוכלו לחזות כאן:

נייקי ידועים בביגוד האיכותי שלהם לספורט,כמו גם מניסיון אישי, הם מחזיקים שנים, גם במקרים של מידות משתנות. 

החזיות פרו של נייקי מצטיינות בבד עמיד, ועומדים בקצב של הגיקית המתאמנת, אם זה משקולות, פילאטיס, יוגה, או ריצה. הן פשוט עושות את העבודה. 

נייקי מוצאים קולקציות חדשות, חדשות לבקרים, ואי.ביי מוצף בעודפים (שעדיין מגניבים לגמרי!)   

כמו זו לדוגמא, שהיא הדגם החביב עליי: 

 

 גם חזיה זו מאותה סדרה תפסה את עיני:

 שתי חזיות בכתבה אחת. לא ממש גיקים...

 שתי חזיות בכתבה אחת. לא ממש גיקים...

 מכנס באורך מלא

 מכנס באורך מלא

אבל אחד הדברים שהכי הכי קשה למצוא זה מכנס נוח לריצה. טייץ רגיל, איכותי ככל שיהיה, פשוט נדבק לגוף ויוצר כתמי זיעה במקומות אסטרטגיים. מכנס נושם שהוא גם נוח, וגם נראה טוב (ובמחיר שפוי) כמעט נשמע חלומי, לא? 

 מכנס באורך שלושת-רבעי

 מכנס באורך שלושת-רבעי

שוב נייקי, משלבים כבר מספר שנים בקו המוצרים שלהם את הדגם של מכנס דריי-פיט, הוא קלאסי, שחור, עמיד בטירוף, שפשוט עושה את העבודה! הוא מגיע בכל מיני אורכים, ויש לו כל מיני כיסים קטנים ונוחים במקומות אסטרטגיים.

 

 אם לא שמתם לב, כתבנו ישבן מוצק, מצחיק

 אם לא שמתם לב, כתבנו ישבן מוצק, מצחיק

אבל אם אתן מברות המזל שישבנכן כבר מחוטב, הנה מכנס קצר ונוח, שוב מסדרת הפרו של נייקי. 

והמלצה לפני סיום - את WIGGLE , אתם מכירים?

אתר נהדר לרוכבי אופנים, אצנים, וסתם ספורטאים חובבים שמקורו בUK שמציע ביגוד, והנעלה ספורטיבית בזיל הזול! תוכלו למצוא כאן נעליים, בגדים, תיקים, אביזרים לרוכבי אופניים.

שווה לעשות כאן קניה מרוכזת, כי המשלוח הוא אמנם לא מהזולים שיש, אבל הפער בין זוג נעליים יכול לכסות בקלות את הפער, ויותר מזה. 

עכשיו לסיום מצעד ה3 האביזרים המוזרים שמסתובבים ברשת:

 טיפים אחרונים לשופינג ברשת

אבל רגע לפני שאתם מתיישבים מול המחשב עם הכרטיס אשראי כמה חוקי זהב

שימו לב למחיר המשלוח, לפעמים המחיר של המוצר יכול להיות מאוד זול, אבל המשלוח לארץ ייקר כל כך את הקניה שהוא לא יהיה משתלם. 

שימו לב לאחוזי המס המופיעים, הם משתנים ממדינה למדינה, ויש מדינות שבהן המס יותר נמוך וכאלו יותר גבוה, באי.ביי, בניגוד לארץ המחיר שמופיע הוא לפני המס. המחיר הסופי יהיה לאחר שכלול המשלוח והמס. לפעמים, כדאי לחפש אלטרנטיבות באתרים אחרים (איביי, מול אמזון, מול Wiggle , מול חנויות שונות בארץ.) 

שימו לב למידות, אני לדוגמא XS בנייקי, אבל M באדידס, כמו גם מידות הנעליים יכולות להופיע בEU או בUS וכידוע הם לא ממש כמו בארץ. לא בטוחים? נסו למצוא דגם  של החברה בארץ באחת החנויות ותמדדו. הכי הרבה "תחשבו על זה". אני יודעת מניסיון, שאני מידה 7.5 אמריקאי בכל דגמי נייק באופן גורף. (ויש לי 5 זוגות שונים, לא רק בצבע, אלא גם בסוג הנעל, אבל זה בפוסט נפרד.)